torsdag 12 april 2012

Bildkavalkad!

Jag tar ju mycket bilder på missekissarna med mobilen och nu har jag äntligen tagit mig tid att sitta vid datorn med den inkopplad, så håll i hatten! här kommer det bilder!!


zzzz tur vi har stor säng så det finns plats för kung Raffe och prinsessan på ärten-Mirma!


 
myys

Som sagt.. stor katt.. stort ego :)

Är det en pälsmössa, eller Raffe??? :)

Alltid mysigt med lite kramar när man kommer hem från jobbet:)
 åååååå vad jag ligger skönt!!!!!!

Raffe brukar sitta här och vänta på mig medans jag duschar... jaja.... det har även hänt att har har gått i maskinen som ett hamsterhjul ungefär... Galning! :)

"king of my castle"
 jo....
 mysmisssar!
 Raffe ser ut som ett lodjur jämfört med Mirma på den här bilden... :)
 Tvätta måste man göra!
 Måste vara med där det händer!
 ....kommentarer överflödiga....
 Balansgång....

Söndagstupplur :)


Så, det var lite(?) bilder på Raffe och Mirma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar