torsdag 29 november 2012

SNÖBUS!!!!

Idag kom det äntligen lite snö!!!
 
Till Raffes stora lycka! Mirma är inte lika nöjd....
 
 
 
Tur i oturen så är jag ju hemma å sjuk, så vi tog en liten sväng i trädgården för att få lite luft:)
 
 
Raffes favoritsyssla: jaga snöbollar!
 
 
 
MIN SNÖBOLL!!!!! MIN SNÖBOLL!!!!!!!
 
 
i väntan på nästa boll......
 
Mirma satt på trappen och i kaninburen hela tiden, men jag mer eller mindre tvingade ut henne...... hon nosade lite.....


Men gick ganska snart upp på trappen igen.... "DET ÄR JU BLÖTT OCH KALLT OM TASSARNA!!!!!"



Raffe och jag lekte lite med "plingen" oxå... alltid lika roligt tycker han...
 

 
 
 
Förstora bilden och observera huggtänderna som sticker ut, Raffe huggtand ;)
 
hihihi
 
Nu sover båda två, Mirma i soffan och Raffe i sin korg... mysisarna!!
 
ses!!!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar